Äventyr i Charlotte

Jag var så stolt över min träning igår morse. Klarade ett kick-set som jag aldrig klarat förr och jag simmade på riktigt bra på resten också. Jag tror motivationen kom från att den träningen följs av två träningsfria dagar.
Efter träningen halloweenpyntade jag och Vika hela lägenheten innan jag och Mehdi åkte till Charlotte för att fira hans kompis födelsedag. Det var ett väldigt oorganiserat projekt, och födelsedagslunchen blev en middag. Men det var trevligt att träffa henne och hennes kompisar (som förövrigt är simmare från Queens) och maten var god.
Äventyret fortsatte till Concord Mall för lite shopping. En riktigt bra dag blev det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...