Pannkaksfrulle

Det är inte var dag man vaknar till lukten av pannkakor och kanelbullar. Brendans föräldrar fortsatte ta hand om oss idag. Alla i killarnas lägenhet plus deras "respektive" blev bjudna på dunderfrukost innan träningen i förmiddags. Det var magnifika pannkakor, kanelbullar, sausages och juice. Så himla gott!
Resten av dagen har jag försökt få mitt förkylda jag till att plugga. Det inkluderade dock en kort nap... Just nu har jag en förevigt rinnande näsa och ingen hörsel på mitt ena öra, men huvudvärken från tidigare har försvunnit iaf.
Nu ikväll tog jag en pluggpaus och åkte till Walmart och köpte grejer till min halloweenklädsel och grejer till Mehdis födelsedag. Jag är nästan mer taggad på hans dag på torsdag än vad han är haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...