Wingate vs St Andrews

Hujedamej vilken tävling! Alla simmade helt fantastiskt! Min 1000ing gick 12 sekunder snabbade än förra året vid samma tid och 500ingen 3 sekunder snabbare, detta TROTS min skadeperiod. Kirk sa att det var riktigt bra för en som inte kunnat träna, och att min största tillgång är hur stabil jag jag är. Jag ger lika mycket oavsett tävling och form, jag kämpar lika hårt om det så är dagen efter gympass och 7000 yards-pass som om det vore toppning. Bra beröm tycker jag.
Med vårt lag mer än dubbelt så stort som St Andrews, var det inte svårt att vinna. Jag tror till och med att de började räkna alla utom de som vann från Wingate som exhibition (icke-poängtagande) efter halva tävlingen för att ge dem en chans. Men det var en kul tävling och många kom och hejade! Skönt att va igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...