Homecoming

Homecoming week är en vecka fylld med event och i morse hölls det årliga Homecoming 5km. Våra tränare bestämde att det loppet skulle bli dagens träning. Dock var vi tvungna att stanna varannan minut för att föra en sekvens av antingen lunges, inch warms, squats eller burpees. Vi var indelade i grupper och vi höll ihop.
Efteråt samlades vi för tailgate inför dagens footballsmatch. Där fanns food trucks som delade ut gratis mat, simmarna hade ett tält uppsatt där det bjöds på mat, och i businessdepartementets tält stod min stats-professor och grillade hemmagjorda hamburgare. Supertrevligt var det! Jag kollade på en fjärdedel av matchen innan jag gick hem igen. Resten av dagen har varit rätt händelselös och i skrivande stund sitter jag och kollar på Dragonball...

1 kommentar:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...