Vad ska vi göra nu??



Herre gud vilken dag! Jag och Alice har varit så ofantligt rastlösa. Dagen började med träning, men den var ju slut redan halv tio. Sedan dess har vi ätit, nördat Bubble Struggle, ätit, lekt på alla lekplatser i Brandkärr, ätit, kollat på tv, ätit, kollat andraslägenheter, ätit och så vidare. Den ständiga frågan har varit "jaha, vad ska vi göra nu?". Jag tror det är toppningens fel. Vi har helt enkelt för mycket energi över. Annars gillar jag toppning, det här är ända gången på året som jag inte behöver stressa för att hinna mina metrar. Det är skönt, jag kan till och med tänka att "äh, 100 meter mer eller mindre gör väl inget". Vilket aldrig annars händer, det brukar vara: skyndar jag mig hinner jag 100 till... Så det här är skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...