Tummen upp för frisim, tummen ner för fjäril!

Dag ett av fem avklarade, två lopp av fem avklarade. Öppnade med 400fr, en halv sekunds pers och jag klättrade 8 placeringar. Loppet kändes riktigt bra och jag kunde trycka på efter halva. Ungefär en timme senare simmade jag 200fj, och det sket sig. Jag blir  rädd innan, och jag är rädd under loppet. Antar att det beror på att jag inte tränar nåt fjäril längre. Jag menar, simmar jag 1500 vet jag vad jag ska göra när jag blir trött, hur jag ska hantera det, men simmar jag fjäril vet jag inte det. Jag vet hur ont det kommer göra men har ingen aning om hur jag ska hantera det... Jag och Jens kom i alla fall överens om att jag ska börja träna mer fjäril nu för det är så kul att simma, men inte när det känns så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...