Skräckiskväll!

Två lugna återhämtningspass i stekigt väder. Då tillåtes bikini och jag börjar sakta men säkert bli av med min vita baddräkt...
Nu ikväll fick jag och Filippa den toppenidén att vi skulle ha en skräckfilmskväll. Jorrå bra plan! Det läskigaste jag sett tidigare är väl typ scary movie... Nu överdrev jag. Men bara lite. I alla fall, skulle iväg till Filippa och går ner till cykelförrådet. Var tusan är min cykel? Ni vet, man börjar känna paniken, kollar överallt men ingen rosa cykel nånstans. Till sist kom jag på att den (förhoppningsvis...) står på stationen. Vi cyklade ju dit igår, men fick skjuts hem. Smart drag! Jag lånade någons olåsta cykel och det löste sig.
Men tillbaka till skräckfilmerna... Den första vi såg var inte läskig, ett gäng tjejer som kröp omkring tunnlar och grottor, jagade av gollum-lika figurer. Därefter kollade vi på The Woman in Black. Fy bövelen! Och jag skulle cykla hem sen! Inte kul... Men efter en liten stund med John Tucker Must Die, hade jag annat på hjärnan och kunde cykla hem, haha! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...