OTH-nördar...

Alice och jag hade en fortsatt mysig dag igår. Vi bakade negerbollar och tog oss genom typ sju avsnitt av One Tree Hill... Så här var det.. Klockan var typ fem och vi hade inget att göra (igen) så vi kollade vad som gick på tv. OTH följt av Gossip girl och därefter frisörakuten. Jaaa, varför inte? Vi började kolla på One Tree Hill och insåg att tv var ett avsnitt före mig, så vi skippade alla tvprogrammen och kollade därifrån jag var i serien istället. Det var så brutalt spännande haha! Till sist fick vi tvinga oss själva att stänga av, med endast tre avsnitt kvar av sista säsongen... Haha, vilket liv vi har! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...