Grattis Lassehatten!

Ska bara börja med att säga GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA på födelsedagen!!! Hoppas du hade en toppenbra dag (trots att jag inte ringde först)!

Min dag var i alla fall riktigt bra. Den började med att vi tog motorbåten in till Strömstad för träning och träningen gick finfint. En 1500ing broken och det gick snabbare än pers. När vi kom tillbaka och hade ätit lunch tog vi oss en simtur bland maneterna i våtdräkterna. Så himla härligt var det, och inte ett dugg kallt! Annars har vi kört motorbåt, vandrat till andra sidan av ön, grillat, spelat alfapet (jag vann ;)) och tittat på fotboll. Jag hade lätt kunnat stanna flera dagar till, men så blir det inte. Hemfärd imorgon...

Eftersom vi glömde plocka blommor att sova på igår, gjorde videt idag i stället. Så nu får jag hoppas jag drömmer sött, haha! Godnatt!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...