Sista kvällen på Ortvägen!


Simmade asbra på träningen i morse! 15*100 progressivt och jag prickade alla tider jag skulle! Efter det har jag väl inte gjort så värst mycket. Kom ju hem igår, efter att ha ätit middag hos Anna - krabbor som Annas bror med kompisar fångat. Nu delar jag lägenhet med Alice lite tillfälligt. Har packat och fixat lite idag, för imorgon flyttar vi ut. Kommer då vara på resande fot i två och en halv vecka. Först bär det av till Norrköping och SM (taggad till 1000!), sedan hem till Anna och bo där ett par dagar, därefter blir det Vansbro, sedan Skara och efter det åker jag hem till Skåne. Så ser mitt liv ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...