Sommarjobb! :D

Jag har fått sommarjobb! LYYYYYYYCKAAAAAAAA! Tre veckor på fritids på min låg- och mellanstadieskola. Det är kommunen som fixar det, så det är väl inte det bästa, men definitivt bättre än inget. Superduper glad tjej, här ja!
Annars då? Jo, jag har simmat två riktigt bra pass idag. Eftermiddags passet var brutalt, 100ingar max varvade med armhävningar. Det var banne mig inte lätt. Dessutom körde jag lite Ricardo innan, lärde några i klubben de olika övningarna. No pain, no gain som det så vackert heter!

1 kommentar:

  1. Hej Erika,
    Jag heter Lisbeth och jobbar som arbetsförmedlare på Arbetsförmedlingen. Vi prenumererar på blogginlägg som handlar om sommarjobb.

    Va roligt att höra att du fått sommarjobb! Grattis!

    Du är välkommen att ringa till oss på 0771-416 416 eller chatta med oss här: www.arbetsformedlingen.se/kontakt om du har funderingar kring sommarjobb. Det går bra att vara anonym när du ringer oss eller chattar med oss.

    Med vänlig hälsning
    Lisbeth, arbetsförmedlare

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...