Min dag, bara min! ;D

Haft en helt underbar dag! Bästa födelsedagen någonsin. Hela släkten kom och det var jättekul att träffa alla. Dessutom hade min kära syster ordnat en alldeles speciell överraskning... Hon hade bjudit hit både Uffe (Karin) och Packe, och detta helt utan att jag visste någonting. Jag hade inte ens misstänkt något! Gissa om jag blev glad?!?! Det var extremt länge sedan jag träffade dem! Hade en toppenkväll med champagne och tårta och en massa trevliga människor! Dessutom fick jag en massa fina presenter! Jag vill banne mig fylla 18 varje dag, haha! Krogen får dock vänta lite, för det hanns inte med idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...