Inte långt kvar! ;D

Då är man hemma i skåne. Jag har klarat av tvåans absolut sista lentioner, fått mvg i två ämne till och fångat lyra i brännboll. Sista lektionen var idrott med vår käre (...) idrottslärare och det var riktigt kul. Mer än hälften av tjejerna vägrade vara med för att det regnade, men jag hade kul! Dock är mina löparskor genomblöta nu och i morgon bitti ska jag springa Eslövs statslopp... Just det ja, jag ska springa ett lopp! Ska bli så himla skoj, är astaggad! :D

Vad händer mer i helgen då? Jo i morgon blir jag 18!!!!!! :D Min älskade telefon är tillbaka så nu har jag min nedräkningsapp igen! :D


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...