Så var det det där med nötter ja...

Jaa den här natten blev inte riktigt som planerat... Börja med myskväll till mästarnas mästare med en påse naturgodis och slutade på akuten. Jag har alltid varit skeptisk till min nötallergi, men nu har jag fått det bevisat - jag tål inte nötter. Tungan var tjock, svårt att svälja men det värsta var att jag mådde så brutalt illa (fast jag tror det berodde på medicier). Men, men det var bara att åka in. Först hängde jag i väntrummet men sen blev det värre så jag fick gå in på en gång. I början var det spännande. Jag fick nål i armen och blev kopplad till en bip-sak, men sedan var det bara långtråkigt... Åkte väl hemifrån vid tio och var hemma igen strax efter tre... Kul! Men nu mår jag bra i alla fall :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. "Are you insured" filmen från biologin kanske gjorde det lite "roligare" då du visste vad som hände? ;) Tur att det gick bra i alla fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det sorgliga är att jag satt och tänkte på histamin och mastceller och hela köret... xD

      Radera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...