Livet är gött!

Dagarna flyter ihop. Jag vet varken vilken dag eller vecka det är längre utan att tänka efter. Men det är ju så det ska vara! Igår morse blev hela simpasset utomhus och på eftermiddagen hängde jag med Filippa. Nu har äntligen solen kommit fram så vi kunde sitta på balkongen och steka.

Helena är för gullig. Igår stod hon och gjorde kålpudding till mig bara för att hon lovade det för någon månad sedan! Den var hur god som helst, men hon skulle hängt mig om hon visste vad jag åt till... Förståligt i och för sig, men jag hade ingen annan form av potatis och jag orkade inte åka och handla. Jag har på riktigt varit på Ica nästan varje dag! Jag är rätt kass på att planera... Dessutom, när man blir rastlös blir man hungrig. Åker man då till Ica löser man både rastlösheten och hungern. Så det är så!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...