Avslutningen 2012!

Dags för ett inlägg kanske! Hade bästa avslutningen igår. Blev nästan lite smått sorgsen när jag insåg att det är den sista skolavslutningen av den typen någonsin. Nästa blir studenten... I alla fall. Först såg och hörde vi en massa sång i aulan, därefter blev det käk. Vår klass hade fått 1200 spänn till fika, så vi hade fika så det både räckte och blev över. När vi sagt hejdå och sånt där, drog vi ner till hamnen och... fikade!
På kvällen hängde vi vid "torpet", ett gäng naturare och byggare. Det blev en härlig kväll och start på sommarlovet med volleyboll och poliser... Polisbiten gick bra för min del, volleyn gjorde det inte... Haha! Det är så himla kul när man hör "vems väska är det här?", ööhh min... "Har du nån alkohol i väskan?", det hade jag inte. Polisen känner en flaska i väskan och säger "nähä, vad är det här då?", "en cola" svarar jag. Älskar minen när polisen tar upp flaskan och upptäcker att det är en... Cola! Haha.
Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...