Hakuna matata!


Jag gillar sommarlov. Vi chillar järnet, ingen stress, inget plugg, man kan bara träna och njuta av tillvaron. Hakuna matata. Det bästa med sommarträning är all uppvärmning. Frisbee på blodigt allvar. När vi körde frisbee förra året med de andra jämngamla var det på liv och död, alla gav sitt yttersta. Tydligen är det samma seriösa spel även med småbarnen. Kamratuppfostran på hög nivå. De äldre fick så mycket stryk i den här typen av lekar när de var små, så nu ger de igen... Haha, för oss utifrån var det lite nytt!

By the way, jag har fått min nya våtdräkt inför vansbro! Den satt som en smäck :D Glad tjej!

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Frisbee*

    Hur går det med att stava här då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo men tack för upplysningen! Är du ute efter att hitta stavfel i bloggar finns det betydligt bättre att läsa...

      Radera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...