Norrköping!

En superdag i Norrköping med Anna och Alice. Vår bassäng (femtian) här i Nyköping är lite för kall så vi får köra allt fartjobb i 25an istället, därför tänkte vi att vi åker till Norrköping och tränar lite. Då får vi känna på SM-bassängen också. Vi tog tåget i morse och simmade direkt när vi kom fram. Därefter drog vi runt på stan och käkade och shoppade. Jag hatar thaimat, jag äter alltid för mycket och jag ogillar att vara för mätt. Efter några timmar simmade vi ett till pass, 3*1500 progresivt 1-3 för min del. Det gick bra:) På väg mot tåget, efter passet för att åka hem, dök Jens upp så vi fick skjuts hem. Helt okej!

Dagen avslutades så klart med de tre sista avsnitten av One Tree Hill. Nu är det slut, så tomt! Haha ;) Så nu får jag ta och hitta en annan serie att se...


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

  1. The O.C är sjukt bra, du borde se den om du inte redan har sett den :)

    SvaraRadera
  2. Entourage är riktigt gött.

    SvaraRadera
  3. Tack för tipsen! Ska kolla upp dem :D

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...