Ordning och reda...

Jiihhaa vad jag städar. Har lite panik för jag måste få ordning på allt, så jag har det jag behöver där jag behöver det och när jag behöver det. Förra året tog jag hem i princip allt till Skåne på sommarlovet, det tänker jag inte göra i år så nu håller jag på att sortera så allt hamnar där det ska vara. Pappa funderade på att åka hit och köra hem det jag ska ha hem, men det går ju knappt för jag måste ha saker både till SM, veckan därefter, Vansbro och Skara kvar. Typ lika kaos i mitt huvud som i lägenheten, haha. Igår städade jag och rensade i både kök, klädkammare och tvättrum. Det känns bra att börja med städningen även om jag ska bo kvar i en och en halv vecka till.
Träningarna går bra. Igår kväll gick det riktigt bra till och med. Vi skulle simma 25-50-75-100-75-50-25 sa Jens redan i förrgår, men han ändrade sig och jag, bara jag,  fick simma det dubbla... Fick dock samma starttider trots att varje sträcka var dubbelt så lång. Men det gick kanonbra! Snabbaste 100ingen gick på 2 sekunder över pers och det kändes fint.
I morse testade jag och Anna våra våtdräkter. Obekvämt. Men man flöt som bara den! Haha, det var kul, men man behöver nog vänja sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...