ÄNTLIGEEEEEN!!! :D:D

AAAAAAARRRRRRTTOOOOONNNNN!!!! :D :D :D
Man brukar alltid göra så stor grej av födelsedagar, och sedan när man väl fyller år känns allt likadant som dagen innan. Men så är det inte i år! Jag känner mig stor och glad idag! Än så länge har det varit en toppen dag. Familjen bjöd på frukost på sängen och presenter i morse. Hela San Diego-gänget ringde och sjöng för mig. Jag har sprungit en halvmil (Eslövs stadslopp), mitt första löplopp sedan Kalvinknatet, och det gick jättebra, 25;32 (för en som inte springer mycket och definitivt inte långt)! Nu väntas det på att hela släkten ska komma hit. Jag älskar livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...