Fotboll

Jag är inte fotbollstypen, jag är inte ens bolltypen. Men när det är så spännande matcher så halva svenska befolkningen är galna då är det kul. Satt i hamnen igår kväll och grillade med kompisar och vi hade igång en lite radio så vi kunde följa matchen. Inte för att det behövdes... Man hörde på långa vägar folks jubel, sjungande och buande så vi förstod rätt bra hur det gick. Nästan varenda krog och lokal i Nyköping hade storbildsskärmar som visade fotbollen och där var massor med galna människor. Jag såg bland annat typ åtta pers stå och kissa i samma buske... Väldigt härlig stämning måste jag säga!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...