Ja just det, man är ju 18... Krogdebut! :D

Student i Nyköping igår. Det är ren lycka som strålar ut från varenda trea. Det var så härligt att gå omkring och se hur glada alla var och veta att nästa gång, då är det min tur. Hela gårdagen var händelserik. Enligt tradition började den med tårtfrukost. Efter torsdagens firande var man inte jättepigg på att gå upp halv sju, men det var trevligt och tårtan var säkert god. Sedan drog Sophie (som var hur fin som helst!) iväg och jag, Anna och Fanny gymmade. Lite fix och sedan gick vi ner på stan. Blev bjuden på lunch, smörgåstårta, hos Anna och därefter gick vi till Tessin och kollade på utsläppet. Alla var så fina och lyckliga!! Dessutom var vädret stekigt. Var ganska bränd i går kväll kan jag tala om. Vi såg kortegen också, sedan gick vi tillbaka till borgen och väntade på Sophie. Som vanligt när Helena är inblandad blev maten supergod (som tur var blev det en massa över så dagens lunch var räddad ;)).
Betydligt senare på kvällen blev det livat. Då hängde jag nämligen med Lisen och Linnea och gjorde krogdebut! Vi hade hur kul som helst! Vi ägde dansgolvet haha. På kvällen nån gång började det ösregna men barbent och i vinterjacka gick det ändå bra att ta sig fram och tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...