Mot Norrköping nurrå!!!

Alice och Erika i städartagen. Nu ska vi bort från Ortvägen. Jag saknar redan mitt rum! Har tömt typ allt och flyttat in sakerna i den låsbara klädkammaren (även sängen, vill ju inte att nåt äckel ska sova i min säng haha).
Om några timmar drar vi till Norrköping och årets SM. Nu var det ett år sedan sist och jag har tränat, slitit och kämpat. Det har varit blod, svett och tårar och nu är det dags. Detta har varit det klart tuffaste året träningsmässigt hittills. Precis som alla varnat mig för har mitt 17e år varit svårt. Ibland har det känts som man gått mer bakåt än framåt, och jag har varit mer sjuk det gångna året än jag varit någonsin tidigare. Ändå tror jag har haft det ovanligt lätt, om man jämför med andra...
Men allt det jobbiga, alla motgångar, är som bortblåsta nu. Nu är jag toppad och allt känns bra och jag ska kötta jävel i Norrköping! Jag är taggad och inställd på att detta ska bli mitt bästa mästerskap hittills! KÖTT! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...