YOLO#2

Det blev en störd kväll igår. Alltid jag och Jill som lyckas hitta på en massa knäppa grejer. Det började med att vi åkte till O'learys för att titta på boxning. Efter ett tag lämnade hon och hennes kille mig för att gå på bio i stället. Genast blev jag uppraggad av nån random, så jag drog hem. Jag hade bestämt med Jill att vi skulle ses på O'learys senare efter bion så efter ett tag åkte jag ner till stan igen. När jag står i kön in ringer hon och säger att vi är bjudna på fest i Stockholm i stället. Tjaa, varför inte! Så det slutade med att vi åkte till Stockholm och hängde med hennes killes kompisar. Kände dock att vi inte höll riktigt samma nivå, så efter någon timme åkte vi hem igen haha. Men det blev ändå en störd kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...