Halv åtta hos oss

Det blev en jättetrevlig tillställning. Jag, Anna och Fanny lyckades bra tycker jag. Vi började med att bjuda på alkoholfri välkomstdrink, det följdes av en trerätters middag. Till förrätt hade vi hemmagjorda knäckebröd med räk- och skagenröra på, dekorerad med citron och avokado. Huvudrätten bestod av fläskfilé i gorgonzolasås med svamp och tomater. Till det åt vi färskpasta och en dundergod sallad. Efter det bjöd vi på en krämig jordgubbspaj, med glass och färska jordgubbar. Det var en av de godaste efterrätter jag någonsin ätit! Vi är minsann ganska duktiga på att laga mat, haha!
Senare spelade vi spel och snackade och hade riktigt trevligt. Jag är nöjd!

Temat för kalaset var glitter, därav min outfit!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...