Kan det här nu ;)

Idag är första gången någonsin som jag kommer erkänna att jag haft kul på en fysiklektion. Vi har haft grupparbete och idag skulle det redovisas. Ttötta på vanliga, monotona powerpointredovisningar som vi är, valde min grupp att spela teater. Vår redovisning handlade om röntgen så vi gjorde som så att jag spelade en väldigt intelligent patient och de andra två var läkare. Genom rollspel förmedlade vi hur röntgen fungerar, forskning inom området och hälsorisker. Vi avslutade med att visa en riktig röntgenbild av min stackars hand. Det blev väldigt lyckat och vi lyckades till och med få fram lite skratt! Kungligt!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...