April, april?

Lite roligt är det att jag börjar känna igen folk som jobbar på tågen. Då har man åkt lite för ofta. Nu är jag i alla fall snart hemma igen, efter en brutalt lång resa (sex timmar!!). Jag hade gjort egna tortillabröd som jag fyllt med goda grejer som jag ätit längs vägen, huslig som man är haha.

Har ju varit första april idag men jag har inte varit med om nåt skämt. Läste dock något om att man skulle göra en "Friends the Movie" av tv-serien, det kännd lågt att luras om något sånt :( Blev väldigt besviken när jag kom fram till att det var ett aprilskämt...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...