Något är ju fel på mig. Trots all sömnbrist kunde jag inte sova i natt, men men sova kan man väl göra någon annan gång. Upp och träna blev det i alla fall. Lite sliten men det funkade, dock hade jag rätt ont i ryggen av allt bensimmande. Men mitt återuppbyggande går framåt, känns bättre och bättre i vattnet och jag jobbar stenhårt med slangar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar