Botten upp

Here's a story. För två veckor sedan gjorde jag av med min favoritvattenflaska i Skåne. Puts väck. Tillbaka i Nyköping fick jag ta en annan flaska. Denna flaska skulle jag ha med till en träning, jag tappade den och det blev hål i den, så den fungerar bara om botten är upp... Då fick jag leta fram flaska nummer tre. Den är otymplig och ful, men får duga. Dock hittade jag flaska nummer ett igen när jag var i Skåne förra helgen, och åh vad jag blev lycklig! Denna nyåterfunna flaska ska med på kryssningen, men då tar vakterna den i säkerhetskontrollen OCH SLÄNGER DEN!!!!!!! Trots att den var tom!!! När jag sen kommer hem igen är den fula och otympliga flaskan också borta, kan tänkas befinna sig i Skåne. Så nu är jag helt flasklös :(

Simmade 3000 sammansatt i morse! Nytt rekord. Det gick inte så snabbt mot slutet, min armar var rätt trötta då hehe. Men jag är ändå nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...