Bra dag!

Vi är klara med vårt projektarbete!!!! ÄNTLIGEN! Körde ett riktigt köttigt PA-möte igår kväll så nu är vi done! Det ska bara lämnas in också men det gör vi imorgon. Idag har varit en bra eftermiddag och kväll. Simmade ett toppfart-pass med en massa sprintar. Det blev en del ben och en del med knutna nävar för att spara hand och axlar, men lite vanligt också! :D Det känns så skönt att simma ordentligt igen. Blev lite deprimerad efter gympasset imorse när jag upptäckte att mina latsmuskler var helt borta. Tog ungefär 25 kilo mindre än jag gjorde innan...

Höjdpunkten idag är dock att jag har träningsvärk i både axlar, bröst och rygg vilket jag inte har haft på flera månader! Lycka :D


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...