My pink friend!

Jag hittade min cykel igår! Där gick man i lugnan ro hem från ICA och helt plötsligt står där en rosa cykel, fastlåst i en annan cykel. Självklart var jag ju tvungen att testa om min nyckel fungerade i låset, och det gjorde den. Så det var bara till att ringa polisen. De kopplade vidare mig till Nyköping och de svarade med "stanna kvar vid cykeln, vi skickar en patrull". Sedan kom det två poliser i full utrustning och kollade på cykeln. Eftersom jag fått ut försäkring och att den dessutom kan vara vidaresåld så fick jag inte tillbaka den. poliserna tog både den och den den satt fast vid med sig... Så jag får väl ta och ringa försäkringsbolaget imorgon och se om jag kan förhandla tillbaka den hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...