Valborg:)

Klockan 07;20 dagen efter valborg, godmorgon! Dags att dra till träningen. Det blev en ganska oplanerad kväll igår som naturligtvis började med tågförsening. När jag väl kom fram drog jag till Anna och träffade en massa folk. Där käkades det pizza och vi hade det mysigt. Efter det drog vi mest runt innan vi tillsist hamnade hos Alice kompisar. Självklart var jag en stund och tittade på en eld också, eller ja, resterna av en eld i alla fall. Det blev allt en rolig valborg! :D


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

  1. Hej Erika
    Jag var inne och letade efter tiderna för sommarens simskola på Karlsrobadet, och så hittar jag din blogg. Det vore brottsligt att inte lämna ett meddelande. Hoppas allt är bra med dig och att du trivs bra i Nyköping!!!
    Kram Eva Magnusson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen hej Eva! Vad roligt att du hamnade här! Jag har det finfint och trivs hur bra som helst. Allt bra själv? Förresten är svenskan för tillfället ett av mina starkaste ämne, vilket jag antagligen kan tacka dig för hehe :)
      Kram

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...