Erika älskar sommar! :D


Steeeeeeeeeeek idag! Jag var i princip den enda tjejen med shorts i skolan, men fick sällskap av typ alla killarna. Jag är nöjd med mitt val av byxor för det var fruktansvärt varmt, haha! Efter skolan satt jag på balkongen och ringde runt efter sommarjobb. Ute i god tid, jajamen... Det verkar bli ytterligare en jobblös sommar för min del. Finns det någon som har något (vad som helst!) att erbjuda so skulle det uppskattas till tusen! 
Träningen då? Uppvärmning ute så klart, och sen simning. Simningen gick lite sisådär. Sedan  har hela kvällen ägnats åt biologiplugg och Johan Glans. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...