Våtdräkt?!

Idag gick träningen helt okej! Efter de senaste dagarnas katastrofträningar är jag överlycklig. Dessutom är det långledigt nu. Så himla gött! Bara två helvetesveckor plus sista veckan sen är det lov :D Dessutom är det bara 16 dagar och 1,5 timmar kvar till min födelsedag, haha.
Jag har suttit halva kvällen och letat våtdräkter inför Vansbro, men herre gud jag har ju ingen aning om vad jag ska gå efter! Känner att jag inte behöver det absolut mest avancerade eftersom det är första gången jag simmar öppet vatten och vet inte om jag kommer göra om det. Men jag vill ju ändå ha nåt bra så jag verkligen kan satsa på loppen. Tips någon??

2 kommentarer:

  1. Tips: kolla med Ellen Olsson eller nån av dem andra två från Skåre. De borde veta...
    Pia

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...