Jag kan jag....

Smidig är ett ord som beskriver mig bra ibland. När jag igår som vanligt skulle hoppa upp för bassängkanten måste kanten ha höjts. Jag kommer inte riktigt ända upp utan drämmer foten i kaklet. Hejjäklar vad ont det gjorde! Tre tår började blöda och jag har fortfarande ont i dem!
Idag har jag pluggat inför kommande brutala vecka. Om det är någon som känner sig väldigt kunnig vad det gäller Kalla Kriget tar jag gärna emot hjälp, haha. Nu är allt folk här på borgen iväg så jag ska tillbringa kvällen forever alone med min dator. Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Vietnamkrigets utbrott var tack vare dominoteorin.

    Varsågod.

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...