Middag hos husmor!








Supermysig kväll hor Helena! Det behövdes verkligen i all skolstress. Vi kastade pil, spelade krocket, tog massor av bilder och, så klart, åt. Det bjöds på helt magiskt gott grillat med potatissallad. Rabarberpaj till efterrätt! Nu är vi ett gäng mätta och belåtna simmare tillbaka på borgen.
Nu har jag bara ett prov och två inlämningsuppgifter kvar, sen är det lov. Det behövs till hundra procent... Men lite nöjd är jag allt, än så länge vet jag att jag får MVG i både kemi och biologi B. Dessutom fick jag MVG på min engelska uppsats :D
Simningen rullar på. Har brutal träningsvärk och kan knappt röra mig. Jag skyller på Alice. Hon hälsar att hon är bäst! Puss och kram från Alice och Jillbills kök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...