Projektarbet!


Ytterligare en pluggkväll som sket sig. Det som skulle bli en pluggkväll på balkongen med Alice blev en mycket trevlig kväll med bak, skratt och snack med halva Borgen-gänget. Det ska jag sitta och tänka på imorgon när kemiprovet går åt helvete... Närrå, det kommer gå bra. Har hela förmiddagen imorgon på mig också.
Idag fick vi träffa våra blivande handledare inför projektarbetet nästa år. Vi fick en ny idé av en av mattelärarna. För att få reda på lärarens förslag skulle man snacka med henne, så jag och Fanny sprang helt övertaggade genom skolan (klassrum, kontor, rektor, vi mailade henne osv) för att hitta henne först och "paxa" arbetet. Dock var det ytterligare en grupp som var intresserade av arbetet och hejjäklar vilket krig det blev mellan oss. Vi munhöggs som bara den! Men vi ska slåss till siste man för det här projektet, haha. Så vad handlar det då om? Jo, dykning och risker och lite sånt. Mer info kommer! Haha, det blir nog bra på nåt sätt i alla fall :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...