Bollar och jag

Eftersom jag aldrig fått äta saker från "naturgodishyllan" på grund av min nötallergi har jag insett vad jag missat. Men nu trotsar jag "kan-innehålla-spår-av-nötter"-skyltarna och det är så värt det. Har blivit helt beroende av saltade jumbomajs och torkade äpplen haha! Gick iväg till Ica strax innan de stängde för att fylla på förrådet. Hann ta mig igenom halva påsen  innan jag drog med Jill och Alice till rosvalla och spelade fotboll med ett gäng folk. Jepp, ni hörde rätt. Fotboll var det ja! Fast så mycket spelande blev det väl inte för min del, jag stod mest och missade/undvek bollen... Det hanns även med lite innebandy = blåmärken. Men, men det var en kul kväll i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...