Lever livet!

Har chillat järnet med Anna och Alice de senaste dagarna. Igår hade vi supermysig tjejkväll, med hemmagjorda hamburgare deluxe och fruktsallad. Det var den maffigaste burgare jag någonsin ätit och så fruktansvärt god. Idag hängde vi tillsammans och "pluggade" lite och nu ikväll blev det Wook Deluxe! Och inget hamnade på golvet (Sydafrika 2011...). Förutom allt detta har vi tränat massor!
Just nu är jag dock lite bitter... Min telefon har lagt av, displayen är rosa, så jag har fått byta tillbaka till min gamla kära knapptelefon. Lämna in den kan jag inte göra för kvittot är i Skåne. Så jag får klara mig i typ evigheter nu. Detta kommer resultera i: sämre bloggande, många kontakter som försvunnit och inget facebook i skolan... Dessutom har mitt spotify och chattljudet på facebook lagt av. Haha, hata teknologi!

4 kommentarer:

  1. Chillat järnet... Är inte det en "contradiction in terms"?

    P

    SvaraRadera
  2. Installera om QuickTime så kommer ljudet tillbaks i webläsaren. Eller gå in på kontrollpanelen och ljudenheter och kolla om det är nedmixat (om du ex lyssnar på Spotify då ngn ringer över Skype kan Spotify mixas ner till ohörbart). Skånsk mobil nästa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, ska testa detta! Tack för hjälpen :)
      Jaa det får väl bli det! hehe

      Radera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...