Baseboll!

Det blev en trevlig dag idag också. Drog ner till hamnen med Jill och Alice och käkade glass. Det var hur stekigt som helst. Sedan åkte jag och Jill till Rosvalla för att kolla på en basebollmatch. Tråkigare sport får man leta efter... Det hände ju absolut ingenting! Spelarna träffade ju inte ens bollen och de envisades med att berömma varandra hela tiden hur de än spelade. Roligt var det när till och med spelarna satte sig ner på planen. Jag orkade titta i ungefär en timme sedan tog tristessen över och jag drog hem, haha. Nu har det pluggats lite kemi och nu taggar jag för en riktig hårdträningsvecka :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...