Kssssssssss, dropp, dropp...

Halvägs hemma från träningen ringer Jens och undrar var jag är. På väg hem svarar jag, "jaså, kom tillbaka, det är dopingtest". Gissa vad jag gjort två minuter tidigare? Kissat! Jag slapp i alla fall gå tillbaka till badet, kontrollanterna kom till oss i stället, och tur var det för det tog tre timmar innan jag kunde kissa... Varken jag, Anna eller Roma kunde kissa så det blev en lång väntan i samlingsrummet. Vi drack, åt, hoppade, kittlades, skrattade, ja allt som kunde tänkas få en mer kissnödig. Till sist gick det, men det var inte riktigt så här jag tänkt tillbringa torsdag kvällen.
Nu packas det för fullt för i morgon är det Halmstad och Laxaleken som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...