Duktig tjej! ;;D


Jag är en duktig flicka. Ringde nyss till Mediamarkt helt själv för att fråga om min telefon. Hatar att prata i telefon med okända så det brukar alltid bli någon annan som får ringa åt mig. Uttrycket "men jag är ju bara ett lite barn" brukar få föräldrarna att ringa åt mig, men den här gången fick jag göra det själv. Haha, närrå jag är inte alls töntig ;) Eftersom vi inte har något Mediamarkt här i Nyköping, och jag kan ju inte ta mig någonstans, så får jag vänta med att lämna in den till i helgen när jag ska lite söderut. Sedan lär det ju ta ett tag att fixa den också, så jag har ett par långa smartphone-lösa veckor framför mig tillsammans med min kära, sega Sony Ericsson C901 nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...