Euphoooooooria !

Good job Sweden and good job Loreen! Så himla grym hon är! Första gången på flera år som jag kollar på finalen, och så går det så bra. Roligt, roligt. Nästa vår kommer var kaos av all uppståndelse inför ESC här i Sverige... Haha!
Idag var jag uppe med tuppen (bokstavligt... Jag ska skjuta de jävlarna!!!) och drog ut och sprang en runda. Blev omcyklad av ett helt gäng cyklister när jag höll på att köra backintervaller, så inte bara jag som är ute och tränar på mornarna. Nu sitter jag och väntar på att resten av familjen ska vakna... Vad är det här för stil? Kommer man hela vägen från Nyköping för att hälsa på familjen så sover de bara bort all tid ;) Snart går jag och galer för dem!
Och så får man väl passa på att gratulera alla mammor idag på morsdag! Framför allt min egen, underbara mamma! Du är bäst i hela, vida världen och hoppas du får en fantastisk dag! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...