No pain no gain

Hade en mycket intressant natt. Jag vaknade vid ett och hostade som en galning. Jag hostade så mycket att jag inte kunde somna om. Då tänkte jag att det kamske beror på att här är dammigt och problemfixare som man är går man upp och städar rummet. Klockan ett på natten. Vad är det för fel på mig?????

Upp fem och träna. Nu har jag äntligen en riktig köttavecka! Dock kör jag den tämligen ensam eftersom alla är skadade eller sjuka, men jag börjar vänja mig vid att simma mina pass själv. Eftermiddagspasset var det jobbigaste jag gjort på evigheter men jag är så himla nöjd! När jag såg det först såg jag bara en massa blå hundringar och femtior och tänkte att det här blir chill. Men icke! Starttiderna var brutala. Bland annat en massa femtior med fenor start 35... Drygt två timmar och 8400 meter och den längsta vila jag hade i sträck (förutom efter insimmet) var 30 sekunder, och det inträffade tre gånger under passet. Ont i armarna är bara förnamnet. Dessutom körde jag styrka idag också.

Nu ikväll har jag pluggat kemi. Jag har verkligen försökt hålla mig lugn men nu gick det inte längre. Ringde pappa och bröt ihop totalt. Men nu känns det bättre i alla fall.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...