Projektarbetesplaner!



Vill tillbaka!!!!!!!!!
Idag har det varit lång pass. I morse var det tungt som bara den men ikväll gick det bra. I skolan hade jag mitt fördömda kemiprov och det kändes okej, så nu är det bara att hoppas att det var tillräckligt okej. Jag hade i alla fall mitt förhoppningsvis livs sista kemilabb idag och det är såååååå skönt att vara klar med den biten.
Jag, Anna och Fanny har bestämt oss för att göra nästa års projektarbete tillsammans, så vi satt och planerade lite ikväll. Vi går alla i olika klasser och på två olika skolor men det löser sig, haha. Vi har haft många intressanta idéer, och förtillfället lutar det åt att åka runt på skolor och hålla föredrag om något spännande eller följa McDonalds produktion av en hamburgare från grunden. Alla dissade min idé om att stalka en katt i fyra dygn och analysera dens beteende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...