Go Sweden!

Sitter hemma med pappa och kollar på Eurovision song contest efter en hel dags tävlande. Inledde dagen med 200 fjäril som gick rätt kasst, därefter simmade jag 800 som gick riktigt bra. Snabbt och fint, dessutom guld. På lunchen blev det så klart ett besök på Blue Thai (stamstället från SM i somras). Sist simmade jag 400 medley. Jag mådde rätt dåligt innan men lyckades ändå simma nästan hyfsat. Nu mår jag bra igen och sitter som sagt och hejar på Sverige.
Det var flera år sedan jag kollade ESC sist, men det är väl trevligt haha. Än så länge är ryssarnas "Party for everybody" favorit! Så himla söta! Sen har vi ju den extremt snygga litauiska sångaren, som jag också gillade. Åtminstone att titta på ;)
Nä nu vill jag nog ha lite mer fart på låtarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...