Här var det livat!

Det blev en livad dag! Simmade 4600 meter i morse så den här veckan blev 70 100, haha! Därefter blev det en stadig grötlunch och lite plugg, sen kom Anna. Vi bakade kladdkaka och gick till Ica och köpte engångsgrillar för att dra vidare (med Roma) till kanotgymnasiet för grillmys. Kommer ni ihåg kundvagnen jag skrev att vi tog för någon vecka sedan? Den körde vi till KG full med grillgrejer och käk. Så nu har vi fått nytta av den! Det var en jättetrevlig kväll med en massa roliga människor. Kanotisternas diskussioner är banne mig värre än våra... Det värsta var nog när de försökte komma fram till vem av dem som skulle vara lämpligast att äta. När vi skulle hem skjutsade Roma mig i vagnen. Lyx! Väl hemma upptäckte vi att det var rätt livat häromkring så då blev det roligt en stund till med nya människor :) Nu är det dock dags att sova! Godnatt!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...