Fin kväll :)

Tänk er att gå omkring. Mellan träd, upp och ner för kullar, runt lekplatser och överallt man går tränger kvällens solstrålar ner. Det är alldeles lagom varmt. Varenda människa man möter ser glad ut. Samtidigt lyssnar man på musik och alla låtar som spelas stämmer perfekt överens med ens sinnesstämning. Visst blir man glad?
Jag vet inte varför men jag är på jättebra humör. Nu har jag precis utforskat områdena runt Brandkärr och jag är glad och känner mig nöjd med allt. Äntligen har jag lyckats skjuta undan senaste veckans stress, åtminstone för tillfället. Jag har det riktigt bra och jag får vara med om så mycket roligt! Jag älskar verkligen mitt liv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...