Tre varv runt de "sju haven"!

Det var vårt insim det! Med de sju haven menades lilla bassängen, stora bassängen, bubbelpool 1, rutschkanebassängen, bubbelpool 2, våg bassängen och rehabbassängen. Det var banne mig jobbigt! Jag har nog underskattat tanterna som kör vattengympa i rehabbassängen när jag sagt att det verkar lamt... Efter ett varv i den värmen fick jag knappt luft alls, haha. Det är starka tanter de som klarar av hela gympapass där utan att kola av.
Tror jag glömde berätta igår att jag har ett nytt pers på chins! Klarade sex stycken igår och var bara några centimeter från att klara den sjunde! Nu ska jag till skolan, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...