Vi är på gång nu!

Resfeber är en väldigt passande beskrivning på stämningen här. Alla bara stirrar runt och försöker få koll på saker och ting. Man börjar bli rätt nervös nu hehe. Jag har packat och fixat det mesta och nu tog jag precis en liten paus för att hinna plugga inför morgondagens matteprov. Ingen ro och ingen vila!

På tal om plugg... Fick tillbaka mitt kemiprov idag och det gick bajs. Jag lär få göra slutprovet och jag mår redan dåligt och har ångest över det. Det är helt stört så knäpp man blir av skolan ibland. Aja bara ett drygt år kvar tills studenten...

Inga mer negativa tankar nu, för imorgon bär det aaaaaaaaav och det ska bli asnice! :D


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...